The time value of money...  

Posted by Daniel in

I love how I frequently say at the beginning of my posts “as some of you know” or some variation thereof, but it’s true so… :D As some of you know I am taking classes at HCC this summer, one of them being microeconomics. I like economics, it’s something I know a fair amount about, and therefore I am kinda bored. The chapter we just read and what my professor said is the most important (I would probably agree) is about supply and demand. I’m hoping I will learn something from this class, maybe I will, maybe I won’t. I suppose this counts as learning, I don’t know lol, but my prof pointed out that demand is not quantity, it is a function of price and demand. Maybe y’all just learned something… If so YAY, if not go read a book… :-p
Goodbye now…
Daniel

Reactions:
This entry was posted on Wednesday, July 15, 2009 at Wednesday, July 15, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

Daniel, I did learn something.
From your title I thought that you were going to say something about how time is valuable..lol!

Btw, I'm still waiting for the anonymous commenting to be allowed!

(btw, please forgive any spelling errors...there's no spell check for a comment box. can you change that too?)

July 17, 2009 at 7:51 PM

Haha, well my inferred points was that i was spending money on my class but not learning much. You can use google spell check in the google search bar. Tis what I use, and yea i'm getting there :D

July 17, 2009 at 8:14 PM

Post a Comment